Van kou en regen naar warm en zonnig - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Floris stigter - WaarBenJij.nu Van kou en regen naar warm en zonnig - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Floris stigter - WaarBenJij.nu

Van kou en regen naar warm en zonnig

Blijf op de hoogte en volg Floris

29 December 2013 | Australië, Brisbane

Vrijdag om 22.00 ben ik vetrokken uit het koude Nederland. Mijn ouders en mijn broertje hadden mij op Schiphol afgezet en uitgezwaait. Toen ik net door de douane was bleken ook Jos, Chloe en David op Schiphol te zijn om me uit te zwaaien, maar die heb ik helaas gemist.

Het eerste deel van de vlucht ging van Amsterdam naar Abu Dhabi. We waren iets later vertrokken, maar verder wel een goede reis gehad. Na 6 uurtjes in de lucht te hebben gehangen kwam ik aan in Abu Dhabi. Hier moest ik drie uurtje door brengen voordat ik door ging naar Australië.

Het tweede deel van de vlucht ging van Abu Dhabi naar Singapore. Na 7 uur vliegen moesten we in Singapore een uurtje van boord zodat ze konden schoonmaken en tanken. Toen voor de laatste keer het vliegtuig in. Na een vlucht van 7,5 uur kwam ik lokale tijd om 9.50 aan in Brisbane Australië. De douna en het ophalen van mijn tas ging allemaal lekker snel. Toen met de trein naar het Hostel. Moest een stukje lopen van het station naar het hostel. Pfff merk je meteen wel hoe warm het is. Stralende zon en 28 graden. Na het inchecken zit ik hier nu in een internetcafe om de hoek.

Zit hier 4 nachten in Brisbane waar ik eerst lekker oud&nieuw ga vieren en daarna weer verder. Wat het wordt weet ik nog niet. Het plan was oorspronkelijk zuidwaards, maar noorderlijker is het prima weer. Dus het zou ook zo maar kunnen dat ik straks naar Cairns vlieg. We zullen zien...

  • 29 December 2013 - 10:38

    Rianne:

    Heej Floris,

    Leuk om je verhaal te lezen. Heb je al wat leuke mensen ontmoet om oud en nieuw mee te vieren?
    Veel plezier en geniet ervan!
    Xxx Rianne

  • 29 December 2013 - 11:29

    Petra:

    Superleuk om van je te horen. Fijn dat je een goede reis hebt gehad. Heel veel plezier

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Brisbane

Floris

Actief sinds 04 Dec. 2013
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 6583

Voorgaande reizen:

27 December 2013 - 20 Februari 2014

Australië

Landen bezocht: