Tas gepakt... bijna tijd om te gaan - Reisverslag uit Abcoude, Nederland van Floris stigter - WaarBenJij.nu Tas gepakt... bijna tijd om te gaan - Reisverslag uit Abcoude, Nederland van Floris stigter - WaarBenJij.nu

Tas gepakt... bijna tijd om te gaan

Blijf op de hoogte en volg Floris

27 December 2013 | Nederland, Abcoude

Bijna is het zover!

De eerste en tweede kerstdag gezellig met familie door gebracht en nu is het dan zover... Australië!!!!!! Mijn tas is bijna gepakt en ben er helemaal klaar voor. Vanavond om 22.00 vlieg ik vanaf Schiphol naar Abu Dhabi. Daar een korte tussenstop van 3 uurtjes en dan op naar Brisbane. Wel wordt nog even een korte tussenlanding gemaakt in Singapore. Zondag ochtend ben ik om 9:40 lokale tijd dan eindelijk in Australië.

Zal zoveel mogelijk mijn belevenissen met jullie delen, maar heb geen idee hoe overal het internet is. Ik ga nog even de laatste spullen pakken en dan mij klaar maken voor vertrekt.

  • 27 December 2013 - 15:56

    Anthony Verloop:

    Beste Floris,

    Nogmaals een heel goede en vooral mooie reis gewenst. Geniet van alle mooie dingen. Dit doe je niet elke dag, maar ik kan uit ervaring zeggen dat dit soort lange reizen wel verslavend werkt. De wereld is groot en er is altijd nog wel weer een plek waar je nog niet geweest bent.

    Hartelijke groet,

    Anthony

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Abcoude

Floris

Actief sinds 04 Dec. 2013
Verslag gelezen: 254
Totaal aantal bezoekers 6580

Voorgaande reizen:

27 December 2013 - 20 Februari 2014

Australië

Landen bezocht: